White Mountains - Reisverslag uit Manly, Australië van Ailene Broek - WaarBenJij.nu White Mountains - Reisverslag uit Manly, Australië van Ailene Broek - WaarBenJij.nu

White Mountains

Door: Ailene

Blijf op de hoogte en volg Ailene

16 September 2013 | Australië, Manly

Ik ben al bijna een weekje weg van veel veel lieve mensen. Gelukkig heb ik veel contact en merk dat ik dat soms ook nog echt wel nodig heb.

Verder deel ik een kamer net iets groter als mijn oude slaapkamer met 4 erg leuke, spontane meiden.
We trekken veel met elkaar op maar hebben toch ieder een eigen plan.

Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik in Australie ben, deze week was echt een regelweek. Bankzaken regelen papieren in orde maken en zo veel mogelijk informatie binnen halen. Zowel van de reisleiders als van mede hostel genoten. Zelf vind ik de informatie van mede genoten erg leuk!

Defqonnnn!!! Zaterdag was Facking facking amazingggggg echt alleen maar bij red & black gestaan. "Voor de party kenners onder ons ) super mooi weer gehad (×~ 25 graden schat ik) Je kent niemand echt en toch ben je met 400 nederlanders samen. Iedereen die maar iets van oranje in zijn kledingstuk had kon je bij aansluiten en dan ging je helemaal los. Grappig laatste uur partyraiser bijna alleen maar nederlanders. Hij bood ons aan om mee te gaan naar zijn after party maar ben verstandig terug naar ons hostel gegaan.

- Check foto's op facebook en boek alvast voor volgendjaar!

Verder ga ik vanaf morgen hard opzoek naar een auto/campervan.
Dit is de manier waarop ik Australië wil ontdekken. Aangezien pap niet even deze kant op komt om me te helpen heb ik gezocht naar een hele goeie vervanger. En dat is gelukt! (Pap jullie mogen elkaar wel !)

Naast heel veel fijne en goeie gevoelens heb ik best momenten gehad van onzekerheid. Hoe Wat waar wanneer hoeveel met wie.... en ga zo maar door.
Tot ik mezelf eigenlijk verplicht heb om te gaan doen wat ik nu wil. Ik wil naar Perth.(West Australië) Daar is het weer nu erg lekker en daar wil ik de eerste 2 tot 3 maanden werken. Ik wil dit het liefst doen met een campervan. 
En alsof het zo moest zijn, nadat ik mijn plannen gedeeld had met mijn reisgenoten bood karen zich aan als reismaatje!

En verder kan ik over Australie zelf nog niet veel zeggen, ik heb alleen een klein deel van de stad sydney gezien. En zelf verblijven wij in Manly.
Het is een mooie stad op zich, maar gewoon, als dit Spanje was geweest had ik het ook geloofd haha.
De taal en de mensen maken vooral het verschil. "Mate mate mate thank mate thank you and hi darling zijn de woorden die ik ieder uur hoor. Zelfs in mijn dromen. (Mam) record is verbroken ik heb iedere nacht nog de boel bij elkaar geschreeuwd haha.

Ik hoopte jullie veel moois te vertellen over de three sisters the blue Mountains en onze reis ernaar toe maar helaas. Zoals de titel al weergeeft. Regen bewolking mist dus tja white Mountains... erg jammer en ik hoop deze tocht nog een keer te gaan doen.

Twijfels zijn er wel of ik de 2000 treden naar beneden en de 2000 treden naar boven dan nog eens over zal doen. Zonder commentaar zeik natte kleding en een te snel kloppend hart kwam ik trots weer boven aan.

Alles gaat dus voorspoedig, en vanaf morgen ga ik dus echt aan mijn nog vooral onbekende reisplannen beginnen!!

Lief zijn! X

  • 16 September 2013 - 12:42

    José Lammers:

    Hoi Ailene,

    Wauw wat een ervaring meid, geniet er maar lekker van. Ik ga je in de gaten houden en laat ik geen ondeugende dingen over je horen hihihihihi. Hier veel regen vandaag, stuur een beetje zon hier naar toe, is hier koud en nat. Fijne dag en ik lees wel wat je gaat doen.

    Liefs José

  • 16 September 2013 - 12:53

    Vin Tries En Kids :

    Lieve aileen
    Wat een mooie ervaringen al
    Nog Veel plezier xxxxx

  • 17 September 2013 - 09:00

    Sabine:

    Alweer een week verder en wat ziet je wereld er compleet anders uit :)
    Wat jammer dat je de Blue Mountains niet blue hebt gezien. Wij vonden het echt geweldig mooi daar.
    Moet je zeker nog eens overdoen. Geheimpje: wij zijn alleen de trap naar beneden afgedaald en zijn met een skyrail naar boven gegaan ;) en hebben volgens mij ook de verkorte route genomen.
    En tja een camper kan ik je alleen maar aanbevelen. Geweldig gevoel van vrijheid. Succes met het rijden haha!! Zal ff wennen zijn. Veel plezier! !

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ailene

“Explore. Dream. Discover.” Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. http://www.youtube.com/watch?v=Mwx3RvDWvDM

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 42771

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië - Thailand

Landen bezocht: