Sydney en mannelijk schoon perfect! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ailene Broek - WaarBenJij.nu Sydney en mannelijk schoon perfect! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ailene Broek - WaarBenJij.nu

Sydney en mannelijk schoon perfect!

Door: Ailene

Blijf op de hoogte en volg Ailene

12 September 2013 | Australië, Sydney

Good morning everyone and good morning Sydney

Nog nooit in mijn leven 2 dagen niet geslapen en toch heel gelukkig en  vrolijk rond sjoksen met 22 kilo extra gewicht. "Normaliter lig ik dan het liefst op de bank met een grote zak kippies met pindasaus :)

Maaar..ik ga vanavond gewoon opzoek naar een masseur die ik na vandaag 100% kan gebruiken.

Een inimini klein baby'tje voor me tijdens de laatste vlucht en het enigste aan wie ik dacht was mijn lieve neefje. Gelukkig heb ik mijn hele telefoon vol staan met foto's en filmpjes. En hadden mama en Anne veel extra fotos voor me in mijn boekjes geplakt.

Het is 10.30 wanneer ik me voor het eerst op Australische grond bevind. (Bij jullie is het dan 02.30 )
ENNNN.... bij de eerste check zat hij dan! Het was direct liefde op het eerste gezicht. Ik vertelde hem dat ik nog opzoek was naar een leuke rijke man nadat hij me met een lachend gezicht en kuiltjes in zijn wangen vertelde dat Australië goedkoop was en ik dus het hele jaar niet hoefde te werken. Helaas was hij wel aan het werk..ik had me wel wat leukers kunnen bedenken.

24 graden en een beetje zon hier. Ik vind het een strak plan wanneer de zon zich opspaart voor zaterdag. Defqon Australië ♡

Ik heb een jatlagggg en als iemand tips heeft hoe hier vanaf te komen zijn ze meer dan welkom :)

Lief zijn, doe ik ook! X


  • 13 September 2013 - 00:37

    Sabine:

    Yoehoe! !! Je bent er eindelijk. Wat heerlijk voor je
    Als ik jou was zou ik niet meteen de eerste de beste mooie Ozzy aan de haak slaan. Ze hebben nl een heel land vol met van die lekkere dudes :))))
    Had ook een verschrikkelijke jetlag de heenreis. Gewoon met het ritme mee gaan. Komt vanzelf goed.
    Heel veel plezier daar en blijf van de gun (gore goedkope witte wijn) af. Is nie goed voor je;)
    Liefs Sabine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ailene

“Explore. Dream. Discover.” Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. http://www.youtube.com/watch?v=Mwx3RvDWvDM

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 715
Totaal aantal bezoekers 42805

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië - Thailand

Landen bezocht: