And there she goes - Reisverslag uit Taiwan Minsucun, Taiwan van Ailene Broek - WaarBenJij.nu And there she goes - Reisverslag uit Taiwan Minsucun, Taiwan van Ailene Broek - WaarBenJij.nu

And there she goes

Door: ijlien

Blijf op de hoogte en volg Ailene

11 September 2013 | Taiwan, Taiwan Minsucun

Dag lieve allemaal!

Na een super super geweldige party's van donderdag en afgelopen zaterdag * nogmaals heel fijn dat jullie er allemaal waren * was voor mij gisteren dinsdag 10/09/13 de grote reis begonnen.

De laatste lieve woorden ( voor voorlopig ) en uitgezwaaid worden door pap, mam, denise, miguel, thiago,  annika, roy, Anne,  arjan, esmee.

And there she goes..
En potverdikke wat voel(de) ik me goed! Zonder al te veel tranen en met een grote glimlach op mijn gezicht liep ik richting de gate. 

Wat ben ik blij blij blij met jullie boekjes en persoonlijke kaartjes!! En met jou anti heimwee boek haha meer dan geweldig Anne! 

Ik vloog van Amsterdam naar Bangkok. Vervolgens naar Taipei (waar ik nu zit - Novotel )Heerlijk wat bij geslapen en net heerlijk gegeten. Na deze luxe zit ik nu op het vliegveld van Taipei, rond 11 uur vliegen we dan naar onze eindbestemming Sydney! 

Veel liefs van van mij!!!


  • 11 September 2013 - 14:26

    Natascha:

    Heey meid

    Fijn te horen dat het goed gaat tot nu toe ;)
    We hopen heel snel weer wat van je te horen/lezen
    ga je zeker volgen via deze site :)

    Heel veel liefs van uit Lichtenvoorde
    Rob en Natascha en Leroy

    Joy,Luna en Luca

  • 11 September 2013 - 14:43

    Vincent Patries En Kids:

    Wat fijn om Wat over Je te lezen .nog beetje vliegen en Je avontuur begint
    Hoop nog Veel van Je te lezen
    Dikke kus van ons xxx

  • 11 September 2013 - 15:24

    Sandra & Kids:

    hey buufke, ♥ (maar dan net ff iets verder weg) joehoeeoeo.... het is begonnen!! het is wel leuk om een stukje reisverslag te volgen, dus ik hoop dat je tussendoor de tijd straks nog vind om uberhaupt te kunnen schrijven ;-) I'll follow you....
    Hier ook goed nieuws, ik hoef niet naar de chirurg en kan gewoon zo verder aan mn herstel werken!! Dikke kus vanuit een errug regenachtig L.A.

  • 11 September 2013 - 15:44

    Sabine:

    Hey, ik heb je nog regelmatig op de kermis gezien, maar toch nog vergeten je een ontiegelijk mooie reis te wensen. Meid maak er iets mooi van. Ik ga je in ieder geval volgen. Ben benieuwd op welke plekken je komt waar ik ook ben geweest.

    Lieve groetjes Sabine

  • 11 September 2013 - 16:59

    Wendy:

    Hoi Ailene,

    Ook van ons een hele fijn en gaaf avontuur gewenst. Blij dat het afscheid een soort van meegevallen is en dat je reis spoedig verloopt tot nu toe.

    Geniet!

    Groetjes,
    Wendy en Leroy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ailene

“Explore. Dream. Discover.” Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. http://www.youtube.com/watch?v=Mwx3RvDWvDM

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 562
Totaal aantal bezoekers 42806

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië - Thailand

Landen bezocht: