week 2 - Reisverslag uit Oyster Bay, Australië van Ailene Broek - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Oyster Bay, Australië van Ailene Broek - WaarBenJij.nu

week 2

Door: Ailene

Blijf op de hoogte en volg Ailene

20 September 2013 | Australië, Oyster Bay

En daar ben ik weer!

Mijn tijdelijke verblijf is in een te gruwelijke villa,
Oyster bay the place for party people om precies te zijn.
uitzicht op de zee met een zwembad van 10 bii 8 er net eventjes voor, wel geteld 6 badkamers en agja, wat kan ik nog meer zeggen dan dat ik hier wel wil blijven. Hoewel.. australie heeft nog zoveel meer te bidden, wellicht niet zo luxe, maar daarvoor ben ik hier ook niet.

Oke, afgelopen woensdag hebben we een auto gekocht, nadat Jasper en Mark een auto voor gecheckt hadden.
Omdat Karen en ik deze auto zelf gekocht hebben moesten we ook alles zelf regelen. overschijving verzekering etc.
Dit verliep zonder problemen. In ons hostel waar we de eerste week waren hebben ze ons het een en ander kunnen vertellen.
Donderdag in de middag, ijskoffie in onze handen en een uitzicht waar je u tegen zegt ( strand - zee - surf dudes ) hebben we geproost op onze aankoop, en op onze mobile home! ( Foto's zijn te zien op facebook voor diegene die ze nog niet gezien hebben.

We zijn naar de Bigmall geweest ( een soort van goedkopere action ) en daar zijn we met 6 goed gevulde zakken weer weggegaan, flink wat camping artikelen gehaald die we zeker wel nodig gaan hebben dit jaar.

Voor vrijdag hadden we afgesproken om naar Marty te gaan, ( Om je nog eens extra te bedanken minkie - sander had ons deze tip gegeven ) Aangezien we niet met en ieder een back en daypack en daarnaast nog 6 tassen incl. de waszak van mark ' wel 4 weken opgespaard ) konden gaan lopen, stuurde we maar een foto naar marty met de hoop dat hij ons op zou komen halen.

En ja hoor, zonder dat we erom gevraagd hebben stelde hij voor om ons na het werk op te halen bij ons hostel.
Om het even voor mijzelf nog eens duidelijk te hebben, Marty een getrouwde groot grond en villa bezitter, altijd in voor ieder feestje en binnen een halve dag een fles red label weet leeg te drinken en dan nog op zijn benen te kunnen staan.. rijd 3 uur om ons op te halen en laat ons thuis voelen in zijn huis bij zijn familie en vrienden.

Ik kan niet goed beschrijven hoe het hier is, bij binnenkomst voel je je hier al thuis, je ploft op de bank, krijgt een drankje, zonder dat ik gerammel hoorde in mijn buik kreeg ik al chocolade en chips en voor we het wisten werd er door 5 druk gewerkt in de keuken en een uur later hadden we een overheerlijke maaltijd waarmee de bodem gelegd kon worden voor een flinke feest avond.

' aardappels in schil uit de oven.. ja mam... je leest het goed.
verschillende soorten worst van de bbq, salade, broodjes...Dikke prima! ' ik geniet wel weer even van het feit dat er zo goed voor me gezorgd word, het voelt bijna als thuis.

beneden is momenteel een dikke party aan de gang.. ik ben moe en zit heerlijk warm voor de kachel, opzoek naar een leuke route richting Perth en druk opzoek naar een baan,

Maar we komen hier terug! For sure 16 december is it marty's birthday. iedereen is welkom, dus guys come here and party!!!

Vond het extra fijn om vandaag even te skypen met mams, en mijn lieve vriendin kylie gesproken te hebben. Heimwee heb ik gelukkig nog helemaal niet, daar is tot nu toe ook nog geen tijd voor geweest.
Wel denk ik veel aan jullie! En het liefst zou ik jullie willen laten zien wat ik tot nu toe al gezien heb!

Liefs, Ailene


  • 20 September 2013 - 14:53

    Vin Tries En Kids :

    Lieve aileen

    Geniet maar fijn lieverd
    Voelt altijd fijn als je je bij iemand thuis voelt
    Verheug me op je nieuwe verslag
    Rij voorzichtig met je mobile home .hoop ook snel te skyppen met je
    Kus van ons Allen xxxxxxx

  • 20 September 2013 - 14:56

    Jolynn:

    Klinkt allemaal super ailene!!
    geniet ervan! kusjes!

  • 20 September 2013 - 15:54

    Mama:

    lieve meid, fijn om te horen dat het goed gaat en dat je je bij Marty thuisvoelt. Fijn dat die mensen zo gastvrij zijn. Ik heb de foto's gezien op facebook en die spreken voor zich en inderdaad een super mooie lokatie met een heel mooi uitzicht! Wij wensen Karen en jou heel veel rijplezier met jullie bus, en ongetwijfeld zullen jullie vele mooie plaatsen tegenkomen. Hopelijk houden we een beetje contact, zodat we hier in Nederland ook een beetje op de hoogte blijven van jullie trip richting Perth. Je krijgt ook de groetjes van Jackelien de moeder van Aranka.
    Have fun and drive carefully,

    liefs papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ailene

“Explore. Dream. Discover.” Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. http://www.youtube.com/watch?v=Mwx3RvDWvDM

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 42803

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië - Thailand

Landen bezocht: